środa, 13 maja 2015

Dary Anioła TAG

Witam w pierwszym TAG-u na tym blogu. Ale UWAGA!!! Ten post będzie zabierać spojlery na temat serii, dlatego jeśli nie czytaliście Darów Anioła, nie radzę czytać tego posta. Ten TAG widziałem w wykonaniu Darii z kanału Więcej Książków i Justyny z bloga http://coco--shanell.blogspot.com/ , no i one nominowały każdego, kto chce ten TAG zrobić. Więc wziąłem sprawy w swoje ręce i postanowiłem go zrobić!

A oto cała seria:







Przejdźmy do TAG-u!

1.Ulubiona postać
Są nimi: Isabelle, Clary, Magnus no i oczywiście Jace (i jego żarty).

2.Najmniej lubiana postać
Alec, Alec i jeszcze raz Alec... wkurzał mnie od początku serii.

3.Twoja przynależność (Nocni Łowcy,Wampiry itd.)
No pewnie, że jestem Nocnym Łowcą!

4. Ulubiony parring
Clary i Jace i Isabelle i Simon.

5. Ulubiona przyjaźń
Clary i Simon.

6. Najmniej lubiana przyjaźń
Tak, Justyno, miałaś rację. Ja też daję Clary i Alec.

7. Ulubiona runa
Wszystkie!

8. Wymarzona aktorka grająca Clary
Lily Collins jest idealna!

9. Wymarzony aktor grający Jace'a
Szczerze z filmu prawie wszyscy są dobrze wybrani, według mnie. Może to dlatego, że kiedy czytałem książkę akurat wtedy, kiedy wychodził film, więc znałem obsadę. Jamie Campbell Bower według mnie pasuje do tej roli.

10. Ulubiony cytat:
Jest ich mnóstwo:

" -Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie?
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam.
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej."


"Sarkazm to ostatnia deska ratunku, dla osób o upośledzonej wyobraźni."

"Gdybyś był w połowie tak zabawny za jakiego się uważasz, mój chłopcze, byłbyś dwa razy bardziej zabawny niż jesteś."

" W tym momencie drzwi się otworzyły, a Jocelyn wydała cichy okrzyk.
– Jezu!
– To tylko ja – odezwał się Simon. – Choć już mi mówiono, że podobieństwo jest uderzające."


"-Jasne. Ale od lat nie mamy Kielicha, a ponieważ wielu z nas ginie młodo, nasz szeregi się kurczą.
- Czy wy nie... eee... - Clary szukała odpowiedniego słowa. - Nie rozmarzacie się?
Jace parsknął śmiechem. (...)
- Oczywiście, że się rozmnażamy - powiedział spokojnie. - To jedno z naszych ulubionych zajęć.


"Z drugiej strony to był Jace. Wszcząłby bójkę z ciężarówką, gdyby naszła go taka ochota.

"– Twojemu ojcu. Zamierzam przehandlować ciebie za Dary Anioła.(...)
– Nie zna pani mojego ojca. Roześmieje się wam w twarz i zaproponuje pieniądze, żebyście odesłali moje ciało do Idrisu.
– Nie mów bzdur...
– Ma pani rację – przyznał Jace. – Prawdopodobnie każde wam zapłacić za przesyłkę.
"  


Ok, ok tyle starczy, bo się rozpędziłem.

11. Ulubiona śmierć
Oczywiście śmierć Valentine'a i Sebastiana.

12. Ulubiony moment Clary & Jace
Wszystkie!

13. Ulubiona scena walki
Walka w Alicante, bo tak dużo się tam działo!

14. Scena, która wywołała u ciebie płacz
Ja nie płaczę ani na książkach, ani na filmach (chociaż parę razy oglądając moje kochane Wspaniałe stulecie prawie się popłakałem), więc tutaj też nie. Ale wzruszyła mnie scena, kiedy Simon stracił pamięć i Clary poszła zobaczyć, czy ją poszła, no i się rozczarowała. Też scena, kiedy zmarła Amatis!

15. Scena, która wywołała u ciebie śmiech
Wszystkie, kiedy Jace mówi coś śmiesznego.
16. Ulubiony czarny charakter
Nie wiem, mogę powiedzieć, że Amatis po zostaniu Mroczną.

17.  Najbardziej trzymający w napięciu moment 
Kiedy Sebastian miał zmienić Amatis w Mroczną.

18.Ulubiony moment w Darach Anioła 
JAK MOGĘ WYBIERAĆ?! WSZYTKIE!!!

19.Scena, która cię zaskoczyła 
Nie potrafię wybrać, bo było ich za dużo... 

20.Bohahater za, którego byś umarła 
Max, bo był dzieckiem...

21.Coś, co byś zmienił w tych seriach 
Hm... nic?

22.Którą serie jako pierwszą przeczytałas  
Przeczytałem tylko Dary Anioła.

23.Kiedy pierwszy raz natknęłąś się na twórczość Cassie (Cassandra Clare) 
Dokładnie 28 czerwca 2013 roku, kiedy to zacząłem czytać Miasto kości.

24.Ulubiona seria 
Czytałem tylko Dary, więc nie mogę wybierać.

25.Oglądałeś film Miasto Kości 
Nie, ale może kiedyś...

26.Podobał Ci się 
Nie oglądałem...

27.Co byś w nim zmieniła. 
Nie oglądałem...

28.Ulubiona piosenka z Miasto Kości. 
Nie znam żadnej... Wstyd...

29.Ulubiony moment z Miasto Kości  
Jeśli chodzi o książkę, to w pamięci utkwił mi moment, kiedy Jace i Clary latają sobie motorem nad Manhattanem.

30.Czy jesteś zadowolony z całej seri i że ją przeczytałeś
A jak mógłbym nie być??? 

Nominuję:
- każdego, kto chce zrobić ten TAG

 *****************************************************************************************************************************

No więc to już koniec TAG-u. Napiszcie mi, jak się on Wam podoba i czy czytaliście Dary Anioła lub inne książki Cassandry Clare i jak się Wam one podobały!
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Moim wymarzonym Jace'em jest Alex Pettyfer. Nawet ten gostek na okładce pierwszej części z tej starej wersji go przypomina ^^
    A ja tam Aleca lubiłam... :c

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten aktor, Alex Pettyfer, też mógłby pasować.
      A ja Aleca nie trawię!
      Chętnie zobaczyłbym ten TAG na Twoim blogu. :)

      Usuń