czwartek, 14 maja 2015

100 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCIAŁBYM PRZECZYTAĆ

Witam! W tym poście chciałbym Wam pokazać 100 książek, które chcę przeczytać! Do dzieła:


100 Książek, które chcę przeczytać

1. Małe kobietki – Louisa May Alcott
2. Boska komedia – Dante Alighieri
3. Rodzina Casteel (seria) – Virginia C. Andrews
4. Duma i uprzedzenie – Jane Austen
5. Delirium (trylogia) – Lauren Oliver
6. Mroczne piętno – Marie Lu
7. Legenda (seria) – Marie Lu
8. Diabelskie maszyny (trylogia) – Cassandra Clare
9. After (trylogia) – Anne Tood
10. Dotyk Julii (seria) – Tahereh Mafi
11. Rywalki (seria)– Kiera Cass 
12. Stare Królestwo (seria) – Garth Nix
13. Przybysze – Melissa Marr
14. Harem (duologia) – Colin Falconer
15. Dom Nocy (seria) – P.C. Cast i Kristin Cast
16. Szukając Alaski – John Green
17. 19 razy Ketherine – John Green
18. Papierowe misata – John Green
19. Will Grayson, Will Grayson – John Green i David Levithan
20. Pretty Little Liars (seria) – Sara Shephard
21. Łza (seria) – Lauren Kate
22. Upadli (seria) – Lauren Kate
23. Wodospady Cienia (seria) – C.C. Hunter
24. Czas żniw (seria) – Samantha Shannon
25. Szklany tron (seria) – Sarah J. Mass
26. Byliśmy łgarzami – E. Lockhart
27. Bez końca – Martin Bedford
28. Księżniczka ognia i cierni – Rae Carson
29. Szkoła bogów – Bernard Werber
30. Między życiem a życiem – Jessica Shirvington
31. Misja Ivy – Amy Engel
32. Mercy. Miłosierna – Rebecca Lim
33. Wypowiedz jej imię – James Dawson
34. 7 razy dziś – Lauren Oliver
35. Każdego dnia... – David Levithan
36. Z mgły zrodzony – Brandon Sanderson
37. Niezauważalna – Marcus Sedgwickn
38. Maybe someday – Colleen Hoover
39. Zaginiona dziewczyna – Gillian Flyyn
40. Hobbit – J. R. R. Tolkien
41. Władca pierścieni (seria) – J. R. R. Tolkien
42. Atramentowy Świat (trylogia) – Cornelia Funke
43. Gone. Zniknęli (seria) – Michael Grant
44. Uczennica Maga – Trudi Canavan
45. Trylogia Czarnego Maga – Trudi Canavan
46. Trylogia Zdrajcy – Trudi Canavan
47. Era Pięciorga (trylogia) – Trudi Canavan
48. Prawo Millenium (trylogia) – Trudi Canavan
49. Saga księżycowa – Marissa Meyer 
50. Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta – Claire North
51. Szeptem (seria) – Becca Fitzpatrick
52. Black Ice – Becca Fitzpatrick
53. Lady Midnight – Cassandra Clare
54. Wyścig śmierci – Maggie Stiefvater
55. Drżenie – Maggie Stiefvater
56. Król kruków – Maggie Stiefvater
57. Więzień labiryntu (trylogia) – James Dashner
58. Cykl Tudorowski – Philippa Gregory
59. Vilette – Charlotte Bronte
60. Dziwne losy Jane Eyre – Charlotte Bronte
61. Profesor – Charlotte Bronte
62. Shirley – Charlotte Bronte
63. Niedokończone opowieści – Charlotte Bronte
64. Sekret – Charlotte Bronte
65. Wichrowe wzgórza – Emily Bronte
66. Lokatorka Wildfell Hall – Anne Bronte
67. Agnes Grey – Anne Bronte
68. W otchłani (trylogia) – Beth Revis
69. Fangirl – Rainbow Rowell
70. Emma – Jane Austen
71. Rebecca – Daphe du Maurier
72. Lolita – Vladimir Nabokov
73. Opactwo Northanger – Jane Austen
74. Perswazje – Jane Austen
75. Nędznicy – Viktor Hugo
76. Nędznicy. Tom II – Viktor Hugo
77. Portret Doriana Graya – Oscar Wilde
78. Gra o tron (seria) – George R.R. Martin
79. Monument 14 (trylogia) – Emmy Laybourne
80. Trylogia o Marii Antoninie – Juliet Grey
81. Sulejman II Wspaniały – Jerzy S. Łątka
82. Gazele – Sulejman Wspaniały
83. Cztery – Veronica Roth
84. Ostre narzędzia – Gillian Flynn
85. Balladyna – Juliusz Słowacki
86. Poskromienie złośnicy – William Shakspeare 
87. Król Lear – William Shakspeare
88. Opowieść zimowa – William Shakspeare
89. Sen nocy letniej – William Shakspeare
90. Gra w kłamstwa (seria) – Sara Shepard
91. Klątwa tygrysa (seria) – Colleen Houck
92. Kupiec wenecki – William Shakspeare
93. Dziewiętnaście minut – Jodi Picoult
94. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (seria) – Rick Riordan
95. Olimpijscy Herosi (seria) – Rick Riordan
96. Kroniki Rodu Kane (seria) – Rick Riordan
97. Eleonora i Park – Rainbow Rowell
98. Nikt się nie dowie – Barbara Delinsky
99. Wołanie kukułki – J. K. Rowling
100. Kroniki krwi (seria) – Richelle Mead
 
*****************************************************************************************************************************
 
No więc to już wszystkie książki, które chcę przeczytać. Oczywiście jest ich więcej, ale musiałem wstawić tylko 100. Jutro mam konkurs, bo został przełożony, więc proszę, trzymajcie za mnie kciuki!!! Napiszcie mi w komentarzach, czy czytaliście którąś z książek i jak się Wam podobała, oraz czy jesteście którąś z nich zainteresowani! Pisząc ten post słucham piosenki ze Wspaniałego stulecia pod tytułem Ayni Gogun Altinda. Przepiękna melodia, nigdy mi się nie znudzi!
Do nastęnego!
Pozdrawiam!!!

3 komentarze:

  1. No, podziwiam cię za wytrwałość. Ja już zrobiłam swoją listę, ale nie mam siły przenosić jej na bloga :c
    U mnie na liście TBR jest "Magia indygo" czyli trzecia część kronik :D A "Boską komedię" też bym nią nie pogardziła xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wytrwałość nie była mi potrzebna, bo listę pisałem na komputerze, więc musiałem tylko skopiować. Ale i tak dziękuję :)
      Ja TBR na blogu nie robię, bo mój stosik ciągle się zmienia.
      Co do konkursu, to wygrałem!!! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Małe kobietki, Dashnera czy Cassandrę Clare też mam zamiar czytać.Duma i uprzedzenie już czeka na półce :).
    Za Martina zabieram się w wakacje :D.
    Klątwa tygrysa podobno słabiutka, więc się nawet nie przymierzam :/.
    Percy'ego uwielbiam i gorąco polecam ^^!
    O władcach się nawet nie wypowiadam, bo z racji że jestem tolkienowym freakiem, moja opinia jest mało wiarygodna xD.

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń